MitDENTAL
Et tættere og stærkere samarbejde
For os er det vigtigt, at I får mere tid til jeres patienter.
- •
Få komplet overblik over klinikkens udstyr
- •
Få adgang til udfyldte servicerapporter
- •
Klarhed i hele bestillingsforløbet
- •
Bestil forbrugsvarer hurtigt og enkelt
- •
Fejlmeld udstyr nemt med få klik

Få en demostration
Vi lytter meget gerne til jeres feedback, så vi sammen kan
skabe det system der skaber mest værdi for din klinik.

Martin Svensson
MitDENTAL – nemmere for jer, nemmere for os
MitDENTAL er jeres digitale værktøj til overblik, kommunikation og bestilling – samlet ét sted. Med MitDENTAL bliver det nemmere at samarbejde, følge op og holde styr på både udstyr, forbrugsvarer og serviceopgaver.
Servicerapporter – altid tilgængelige
I kan altid se, hvad vi har lavet:
- Udførte opgaver
- Forbrugte materialer
- Udlånt eller returneret udstyr
Det hele er dokumenteret og tilgængeligt lige der, hvor I har brug for det.
Fuld kontrol over klinikkens udstyr
MitDENTAL giver jer et komplet overblik – både over klinikken og dens afdelinger:
- Se alle lokationer og deres afdelinger
- For hver afdeling kan I se alle rum – inkl. sterilrum
- For hvert rum kan I se det registrerede udstyr
Det gør det nemt at finde rundt – også for nye medarbejdere.
Faktura og afstemning
Klinikkens ledelse eller økonomiansvarlige kan nemt se regningerne knyttet til de enkelte servicerapporter, så alt kan afstemmes hurtigt og korrekt.
Hurtig bestilling af forbrugsvarer
Gennem vores webshop kan I nemt og hurtigt bestille jeres mest brugte forbrugsvarer. Vælg mellem levering med posten eller direkte med os.